Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

Polskie Banki
BANKI INFORMACJE - AKTUALNOŚCI - OFERTY
PolskieBanki.com.pl - publikujemy najnowsze wiadomości z dziedziny bankowości w Polsce. Aktualności, informacje prasowe, oferty banków, najświeższe dane biznesowo - finansowe. Czytaj..


ING pokazuje zalety korzystania z konta za pomocą bankowości mobilnej
poniedziałek, 30 grudnia 2013 05:59
ING Bank Śląski przygotował nowe spoty telewizyjne, w których prezentuje zalety korzystania z Konta Direct w połączeniu z aplikacją ING BankMobile. Reklamy są kontynuacją kampanii „Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim”. To pierwsza kampania reklamowa banku w całości poświęcona pokazaniu, jak proste może być korzystanie z Konta Direct poprzez bankowość mobilną.

Dzięki aplikacjom i internetowi mobilnemu smartfon staje się nieograniczonym źródłem informacji i rozrywki, ale także ułatwia korzystanie z usług finansowych. Użytkownicy stopniowo przekonują się do korzystania ze swojego konta za pomocą urządzeń mobilnych.

Liczba przelewów wykonanych przez klientów ING Banku Śląskiego przez aplikację mobilną wzrosła w ciągu ostatniego roku trzykrotnie. Z badań wynika jednak, że wciąż wielu Polaków nie wykorzystuje możliwości swojego telefonu. Dlatego ING Bank Śląski rozpoczął działania mające na celu edukację klientów niekorzystających z bankowości mobilnej. W pierwszym etapie kampanii, który wystartował w sierpniu, prezentowaliśmy zalety Konta Direct i ING BankMobile w sytuacjach, które mogą nas zaskoczyć każdego dnia – niespodziewany zakup, zapomniana opłata czy konieczność wykonania nagłego przelewu. W kolejnej odsłonie kampanii pokazujemy, jak prosto można to zrobić – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

Aplikacja na telefon ING BankMobile daje szybki dostęp do informacji na temat stanu konta oraz pozwala m.in. na wykonanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, a także spłatę karty kredytowej i doładowanie telefonu. Dzięki niej można szybko znaleźć najbliższy bankomat lub oddział, zastrzec kartę czy skontaktować się z bankiem. Aplikacja na tablety ING BankMobile HD pozwala ponadto m.in. dokonać spłaty kredytu i wykonać przelew z karty kredytowej, oraz lepiej kontrolować swoje wydatki dzięki czytelnemu podsumowaniu w formie wykresów. Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego od momentu udostępnienia została pobrane już ponad 350 tys. razy.

Konto Direct to wielofunkcyjne bezpłatne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez Internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:

- 0 zł za prowadzenie rachunku (za wyjątkiem wpłat/ wypłat gotówki i przelewów w oddziałach banku), - 0 zł za przelewy krajowe w PLN przez Internet na rachunek w innym banku w kraju (za wyjątkiem przelewów typu SORBNET, Express ELIXIR), - 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju, - 0 zł za użytkowanie kart Visa zbliżeniowa lub Debit Mastercard zbliżeniowa (jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca).

Szczegóły kampanii są dostępne na stronie ING Banku Śląskiego. Spoty można zobaczyć na portalu YouTube.

Tytuł kampanii: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim

Czas trwania: od 25 grudnia 2013 r. do 2 lutego 2014 r.

Narzędzia:

TV: 30‘ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; Internet: kampania video w największych polskich portalach i serwisach VOD m.in. YouTube, Onet.pl, Vod.pl, Adplayer.pl, Iplex.pl, Ipla.pl, TVNPlayer.pl

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Animacja: Minds up

Zakup mediów: Lowe Media

Źródło: ING Bank Śląski
 
Zwyczajne Walne Zgromadzenie przyjęło sprawozdania finansowe Banku Pocztowego
poniedziałek, 18 marca 2013 05:07
Bank Pocztowy15 marca br. odbyło się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Banku Pocztowego. ZWZ przyjęło sprawozdania finansowe za 2012 roku. Ponadto udzieliło absolutorium Zarządowi Banku oraz Radzie Nadzorczej Banku.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Banku Pocztowego zatwierdziło przyjęte wcześniej przez Radę Nadzorczą Banku Sprawozdania finansowe Banku Pocztowego oraz Grupy Kapitałowej Banku Pocztowego za 2012 rok wraz ze Sprawozdaniami Zarządu z działalności zarówno Banku, jak i całej Grupy Kapitałowej Banku za 2012 r.

Ponadto zwyczajne Walne Zgromadzenie udzieliło również absolutorium Zarządowi Banku Pocztowego.

Absolutorium uzyskała również Rada Nadzorcza Banku Pocztowego.

Rekordowe wyniki w 2012 roku

W 2012 roku Bank Pocztowy osiągnął rekordowe wyniki. Dochody wyniosły ponad 298 mln zł i wzrosły o 15% w porównaniu do 2011 r. Była to przede wszystkim zasługa wzrostu dochodów z bankowości detalicznej. Zysk netto był aż o 54% wyższy niż rok wcześniej i wyniósł 45 mln zł. Kontynuacji dynamicznego rozwoju Banku Pocztowego towarzyszyła znacząca poprawa efektywności działania całej Grupy Banku. Wskaźnik zwrotu z kapitału ROE netto wzrósł do 13,1% (9,6% w 2011 r.), natomiast wskaźnik koszty/dochody (C/I) obniżył się do 72,6% (80,6% w 2011 r.).

Więcej…
 
Dobre zakończenie dobrego roku - Bank PEKAO
poniedziałek, 18 marca 2013 05:04
Bank PekaoBank Pekao osiągnął skonsolidowany zysk netto na poziomie 2 956 mln zł, co oznacza 1,9% wzrost r/r. ROE osiągnął 13,3%, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu współczynnika wypłacalności Core Tier 1 wynoszącego 19,0%. Wzrost zysku netto został osiągnięty dzięki poprawie zysku operacyjnego, który wzrósł o 6,0% według danych porównywalnych z sektorem i wyniósł 4 312 mln złotych. Dochody operacyjne wzrosły o 2,5% r/r, podczas gdy koszty operacyjne pozostawały pod ścisłą kontrolą, wykazując spadek o 1,3% r/r. Koszt ryzyka w 2012 roku odnotowano na poziomie 72 punktów bazowych, co potwierdza efektywność Pekao w zarządzaniu ryzykiem. Bank zwiększył swoje udziały rynkowe dla kluczowych produktów kredytowych, takich jak złotowy kredyt hipoteczny i kredyty konsumpcyjne.

Bank Pekao ogłosił osiągnięcie 2 956 mln zł zysku netto, +1,9% r/r. Wzrost zysku netto został wypracowany dzięki wzrostowi zysku operacyjnego o 6,0% według danych porównywalnych z sektorem i został osiągnięty dzięki wczesnemu przygotowaniu Banku do spowolnienia wzrostu gospodarczego i zdolności do szybkiego dostosowania się do nowego otoczenia ekonomicznego. Dochody operacyjne wzrosły o 2,5% r/r do 7 935 mln zł, głównie dzięki wzrostowi wyniku odsetkowego. Wynik odsetkowy netto wzrósł o 5,4% r/r do kwoty 4 805 mln zł dzięki wzrostowi wolumenów i skutecznemu zarządzaniu marżą odsetkową netto. Wzrost wolumenów wynikał z dobrych wyników sprzedaży kluczowych produktów kredytowych, co skutkowało dalszym wzrostem udziałów w rynku. Dochody z opłat i prowizji pozostawały pod presją widoczną w całym sektorze bankowym i wyniosły 2 257 mln zł.

Więcej…
 
Mistrzowskie oszczędzanie z ING
piątek, 22 lutego 2013 06:02
INGING Bank Śląski przygotował dla użytkowników serwisu Facebook konkurs promujący oszczędzanie. Do zadań uczestników zabawy należy m.in. szukanie okazji zakupowych w Internecie i odkładanie zaoszczędzonych w ten sposób pieniędzy na wirtualnym rachunku oszczędnościowym. Konkurs trwa do 24 lutego.

Konkurs jest częścią kampanii „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”, promującej ofertę kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim. Zadania konkursowe nawiązują do spotów telewizyjnych, których bohaterowie – Karinka i Zbyszek - pokazują, że prawdziwie zaoszczędzone pieniądze to te, które trafią na konto oszczędnościowe. Uczestnicy konkursu muszą wykazać umiejętnością oszczędzania dzięki znajdywaniu okazji zakupowych w Internecie. Zabawa jest kontynuacją akcji mierzenia inGENu - genu internetowości, rozpoczętej w ubiegłym roku na profilu ING Banku Śląskiego na Facebooku.

Więcej…
 
Kto inwestował w Obligacje Skarbowe w grudniu?
sobota, 19 stycznia 2013 17:48
Analiza wyników grudniowej emisji Obligacji Skarbu Państwa wskazuje, iż wraz z biegiem lat coraz chętniej myślimy o oszczędzaniu. Ponad 70 proc. oferowanych w ostatnim miesiącu 2012 r. obligacji znalazło nabywców wśród osób w wieku 50+. Grudniowa emisja udowadnia, że to nie horyzont czasowy jest czynnikiem decydującym przy wyborze obligacji - niekwestionowanym liderem sprzedaży są obligacje czteroletnie.

 

Wśród oferowanych w grudniu obligacji skarbowych największe zainteresowanie inwestorów wzbudziły obligacje czteroletnie (COI1216). Stanowiły one 44,45 proc. ogólnej sprzedaży. Obligacje dwuletnie (DOS1214) oraz dziesięcioletnie (EDO1222) osiągnęły podobne wyniki - odpowiednio 26,44 proc. oraz 25,82 proc. całości. Tak zwane trzylatki (TOZ1215) spotkały się z zainteresowaniem 3,29 proc. kupujących.

 

1.1. Struktura sprzedaży obligacji SP w grudniu 2012 r.


 

Jakie obligacje wybierają kobiety?


W grudniu, wartość zakupów dokonanych przez kobiety stanowiła średnio 40 proc. ogólnej sumy sprzedaży obligacji. Co ciekawe, panie chętnie inwestują w obligacje trzyletnie, wartość ich zakupów stanowiła 42,9 proc. (1 966 mln PLN) całości. Kobiety kupiły 19 662 obligacji trzyletnich w ramach 86 operacji, a mężczyźni 26 146 obligacji w ramach 218 operacji. Analiza powyższych danych pokazuje, że kobiety w ramach jednej operacji kupiły dużo więcej aktywów niż mężczyźni. W ogólnej strukturze sprzedaży wszystkich rodzajów obligacji jest to sytuacja wyjątkowa.

Największym zainteresowaniem kobiet cieszyły się obligacje dwuletnie - dokonały one zakupów na kwotę 16 084 mln PLN, co stanowi blisko 44 proc. ogółu. Można z tego wyniku wyciągnąć wniosek, że kobiety lubią inwestycje pewne, o stałym oprocentowaniu, z krótszym horyzontem czasowym. - mówi Małgorzata Jabłońska, Dyrektor Biura Rynku Pierwotnego Domu Maklerskiego PKO BP - Ale kobiety myślą także o swej dalszej przyszłości i dość chętnie inwestują w obligacje dziesięcioletnie, które można zakupić również w ramach IKE Obligacje, i które pracują na naszą przyszłą emeryturę -dodaje Małgorzata Jabłońska z DM PKO BP.

Więcej…
 
« pierwszapoprzednia41424344454647484950następnaostatnia »

Strona 41 z 51