Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

Polskie Banki
BANKI INFORMACJE - AKTUALNOŚCI - OFERTY
PolskieBanki.com.pl - publikujemy najnowsze wiadomości z dziedziny bankowości w Polsce. Aktualności, informacje prasowe, oferty banków, najświeższe dane biznesowo - finansowe. Czytaj..


BOŚ Bank dla organizacji pozarządowych
wtorek, 29 maja 2012 10:49

Organizacje pozarządowe z województwa mazowieckiego mogą zgłaszać się do BOŚ Banku po specjalne produkty finansowe przeznaczone na prowadzenie bieżącej działalności. Oferta obejmuje „Pakiet dla NGO”, a także preferencyjny kredyt na bieżącą działalność, kredyt pomostowy i kredyt uzupełniający. Na terenie województwa mazowieckiego zarejestrowanych jest ok. dziesięciu tysięcy organizacji pozarządowych.

 Specjalna oferta kredytów dla organizacji pozarządowych została przygotowana przez BOŚ Bank w ramach realizowanego we współpracy z innymi instytucjami projektu „TORO – w poszukiwaniu skutecznych metod wsparcia instytucji ekonomii społecznej”. Projekt TORO jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje organizacje zarejestrowane na terenie województwa mazowieckiego współpracujące z miastem stołecznym Warszawa.

Więcej…
 
Alior Bank Laureatem Programu "Firma Przyjazna Klientowi"
niedziela, 27 maja 2012 18:34
Alior Bank znalazł się wśród nagrodzonych w programie „Firma Przyjazna Klientowi”. Otrzymany certyfikat jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz standardu usług oferowanych przez Bank. Podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, wyróżnienie w imieniu Alior Banku odebrała Małgorzata Meuś, Zastępca Dyrektora Departamentu Jakości i Innowacji.

W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia dla Alior Banku napisano: „Bank oferujący nie tylko wyższą kulturę bankowości, ale też wyższą kulturę obsługi klienta. Wysoko oceniony zarówno przez osoby, które posiadają w nim rachunki, ale również przez tych, którzy tylko opłacają rachunki w kasie”. Badanie realizowane jest za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Dokonując oceny Alior Banku specjaliści brali pod uwagę: ogólne zadowolenie klientów, jakość współpracy z bankiem, jakość obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług banku.

Więcej…
 
INVEST-BANK rozpoczyna współpracę z Polkomtel Business Development
niedziela, 27 maja 2012 18:31
W maju 2012 r. INVEST-BANK oraz Polkomtel Business Development ogłosiły rozpoczęcie długofalowej, strategicznej współpracy, której efektem ma być wypracowanie wachlarza usług finansowych przeznaczonych dla użytkowników sieci Plus. W ramach pierwszego wspólnego projektu firmy podjęły prace nad stworzeniem oferty wspierającej sprzedaż smartfonów ze średniej i najwyższej półki cenowej.

Na początku współpracy Spółki planują stworzenie oferty finansowej przeznaczonej dla abonentów sieci Plus, która ułatwi im zakup smartfonów segmentu premium.

Więcej…
 
eurobank wyróżniony Superbrands 2012
czwartek, 24 maja 2012 07:00
eurobank został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i uzyskał tytuł Superbrand 2012. Podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się 25 maja 2012, przedstawiciel banku odbierze statuetkę, a informacje na temat eurobanku trafią do Albumu Superbrands, który na świecie cieszy się opinią "biblii brandingu".

Superbrand jest prestiżową nagrodą przyznawaną od 16 lat w ponad 80 krajach świata. Za wybór marek odpowiada tzw. Rada Marek (dziennikarze, eksperci brandingu, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku). Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów w oparciu m.in. o kryteria rozpoznawalności i wyrazistości wizerunku marki, wyjątkowości korzyści, które oferuje, jej stałego rozwoju czy aktywnego budowania relacji z klientami. W ramach 6 edycji o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim.

eurobank wyprzedzał tradycyjne postrzeganie bankowości. Jako pierwszy w Polsce na masową skalę zerwał z tradycją marmurowych posadzek w oddziałach bankowych, wprowadzając zupełnie nowy typ placówek. Jako pierwszy w Polsce zaproponował klientom korzystanie z wpłatomatów, wdrożył nowoczesne zabezpieczenia bankowości elektronicznej w postaci Tokenów GSM, a także zaproponował innowacyjne produkty, takie jak: kredyty i karty kredytowe dostępne w 15 minut.

Więcej…
 
Sprzedaż przyspiesza - wyniki finansowe Banku BPH po I kw. 2012
poniedziałek, 21 maja 2012 10:04
W 1 kwartale 2012 roku Bank BPH osiągnął zysk netto w wysokości 61,0 mln zł, o 28,5% wyższy niż rok wcześniej (47,4 mln zł). Zysk brutto wyniósł 81,0 mln zł, wobec 65,6 mln zł w 1 kw. 2011 roku. Poprawa zyskowności przełożyła się na wzrost wskaźników: zwrotu na aktywach (ROA) do 0,67% i zwrotu na kapitałach (ROE) do 5,45% (odpowiednio o 0,16 pp. i 0,95 pp. w ujęciu rocznym).

- Nasze wyniki są stabilne. Oczekujemy, że każdy kwartał tego roku zamknie się zyskiem. Pierwszy kwartał był okresem rosnącej sprzedaży produktów kredytowych i dalszej poprawy jakości portfela kredytowego. Wprowadziliśmy nowe produkty zarówno dla klientów detalicznych, jak i MSP, jednocześnie uruchamiając trzy kampanie reklamowe. Dzięki temu nasza marka jest coraz lepiej postrzegana przez klientów – powiedział Richard Gaskin, prezes zarządu Banku BPH.

Bank udzielił w I kwartale kredytów gotówkowych na łączną kwotę 443,6 mln zł. W marcu zanotowano rekordową sprzedaż tego produktu sięgającą 166,8 mln zł. Dobre wyniki Bank zanotował także w segmencie Klientów korporacyjnych, którzy zaciągnęli w tym okresie kredyty o wartości 612 mln zł (+52,2% r/r). Dodatkowo, Klienci z segmentu MSP uzyskali finansowanie o wartości 421 mln zł.

Więcej…
 
« pierwszapoprzednia41424344454647484950następnaostatnia »

Strona 47 z 51