PolskieBanki.com.pl - publikujemy najnowsze wiadomości z dziedziny bankowości w Polsce. Aktualności, informacje prasowe, oferty banków, najświeższe dane biznesowo - finansowe. Czytaj..
|
wtorek, 29 maja 2012 10:49 |
Organizacje pozarządowe z województwa mazowieckiego mogą zgłaszać się do BOŚ Banku po specjalne produkty finansowe przeznaczone na prowadzenie bieżącej działalności. Oferta obejmuje „Pakiet dla NGO”, a także preferencyjny kredyt na bieżącą działalność, kredyt pomostowy i kredyt uzupełniający. Na terenie województwa mazowieckiego zarejestrowanych jest ok. dziesięciu tysięcy organizacji pozarządowych.
Specjalna oferta kredytów dla organizacji pozarządowych została przygotowana przez BOŚ Bank w ramach realizowanego we współpracy z innymi instytucjami projektu „TORO – w poszukiwaniu skutecznych metod wsparcia instytucji ekonomii społecznej”. Projekt TORO jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje organizacje zarejestrowane na terenie województwa mazowieckiego współpracujące z miastem stołecznym Warszawa.
|
Więcej…
|
|
niedziela, 27 maja 2012 18:34 |
Alior Bank znalazł się wśród nagrodzonych w programie „Firma Przyjazna Klientowi”. Otrzymany certyfikat jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz standardu usług oferowanych przez Bank. Podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, wyróżnienie w imieniu Alior Banku odebrała Małgorzata Meuś, Zastępca Dyrektora Departamentu Jakości i Innowacji.
W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia dla Alior Banku napisano: „Bank oferujący nie tylko wyższą kulturę bankowości, ale też wyższą kulturę obsługi klienta. Wysoko oceniony zarówno przez osoby, które posiadają w nim rachunki, ale również przez tych, którzy tylko opłacają rachunki w kasie”. Badanie realizowane jest za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza satysfakcji klientów oraz analizy kanałów komunikacji. Dokonując oceny Alior Banku specjaliści brali pod uwagę: ogólne zadowolenie klientów, jakość współpracy z bankiem, jakość obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług banku.
|
Więcej…
|
niedziela, 27 maja 2012 18:31 |
W maju 2012 r. INVEST-BANK oraz Polkomtel Business Development ogłosiły rozpoczęcie długofalowej, strategicznej współpracy, której efektem ma być wypracowanie wachlarza usług finansowych przeznaczonych dla użytkowników sieci Plus. W ramach pierwszego wspólnego projektu firmy podjęły prace nad stworzeniem oferty wspierającej sprzedaż smartfonów ze średniej i najwyższej półki cenowej.
Na początku współpracy Spółki planują stworzenie oferty finansowej przeznaczonej dla abonentów sieci Plus, która ułatwi im zakup smartfonów segmentu premium.
|
Więcej…
|
|
czwartek, 24 maja 2012 07:00 |
eurobank został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i uzyskał tytuł Superbrand 2012. Podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się 25 maja 2012, przedstawiciel banku odbierze statuetkę, a informacje na temat eurobanku trafią do Albumu Superbrands, który na świecie cieszy się opinią "biblii brandingu".
Superbrand jest prestiżową nagrodą przyznawaną od 16 lat w ponad 80 krajach świata. Za wybór marek odpowiada tzw. Rada Marek (dziennikarze, eksperci brandingu, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku). Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów w oparciu m.in. o kryteria rozpoznawalności i wyrazistości wizerunku marki, wyjątkowości korzyści, które oferuje, jej stałego rozwoju czy aktywnego budowania relacji z klientami. W ramach 6 edycji o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim.
eurobank wyprzedzał tradycyjne postrzeganie bankowości. Jako pierwszy w Polsce na masową skalę zerwał z tradycją marmurowych posadzek w oddziałach bankowych, wprowadzając zupełnie nowy typ placówek. Jako pierwszy w Polsce zaproponował klientom korzystanie z wpłatomatów, wdrożył nowoczesne zabezpieczenia bankowości elektronicznej w postaci Tokenów GSM, a także zaproponował innowacyjne produkty, takie jak: kredyty i karty kredytowe dostępne w 15 minut.
|
Więcej…
|
poniedziałek, 21 maja 2012 10:04 |
W 1 kwartale 2012 roku Bank BPH osiągnął zysk netto w wysokości 61,0 mln zł, o 28,5% wyższy niż rok wcześniej (47,4 mln zł). Zysk brutto wyniósł 81,0 mln zł, wobec 65,6 mln zł w 1 kw. 2011 roku. Poprawa zyskowności przełożyła się na wzrost wskaźników: zwrotu na aktywach (ROA) do 0,67% i zwrotu na kapitałach (ROE) do 5,45% (odpowiednio o 0,16 pp. i 0,95 pp. w ujęciu rocznym).
- Nasze wyniki są stabilne. Oczekujemy, że każdy kwartał tego roku zamknie się zyskiem. Pierwszy kwartał był okresem rosnącej sprzedaży produktów kredytowych i dalszej poprawy jakości portfela kredytowego. Wprowadziliśmy nowe produkty zarówno dla klientów detalicznych, jak i MSP, jednocześnie uruchamiając trzy kampanie reklamowe. Dzięki temu nasza marka jest coraz lepiej postrzegana przez klientów – powiedział Richard Gaskin, prezes zarządu Banku BPH.
Bank udzielił w I kwartale kredytów gotówkowych na łączną kwotę 443,6 mln zł. W marcu zanotowano rekordową sprzedaż tego produktu sięgającą 166,8 mln zł. Dobre wyniki Bank zanotował także w segmencie Klientów korporacyjnych, którzy zaciągnęli w tym okresie kredyty o wartości 612 mln zł (+52,2% r/r). Dodatkowo, Klienci z segmentu MSP uzyskali finansowanie o wartości 421 mln zł.
|
Więcej…
|
|
|
|
|
Strona 47 z 51 |