PolskieBANKI.COM.PL | Aktualnie wybrana - Prezentacja i oferta banku:
PKO Bank Polski SA |
Dane oferty
Bank Profil
Opis oferty
Koncentrując się na wypracowywaniu solidnego zysku dla akcjonariuszy Bank osiąga doskonałe wyniki finansowe przy konserwatywnym podejściu do zarządzania ryzykiem. Największa sieć sprzedaży
Partner przedsiębiorców i samorządówPKO Bank Polski jest instytucją uniwersalną. Nie tracąc ugruntowanej od pokoleń pozycji lidera na rynku detalicznym, w ostatnich latach rozszerzył swoją działalność, stając się najważniejszym bankiem polskiej przedsiębiorczości. Bankowość korporacyjna, chociaż jest młodszym dzieckiem Banku, rozwija się bardzo prężnie, stając się jednym z filarów organizacji. Ma istotny wpływ na wyniki Banku oraz coraz mocniejszą pozycję rynkową. Liczba klientów segmentu korporacyjnego zbliża się do 11 tys. PKO Bank Polski jest też jednym z głównych partnerów samorządów - gmin, powiatów i województw, między innymi podstawowym organizatorem emisji obligacji komunalnych. W latach 1997-2010 Bank zorganizował emisje obligacji komunalnych dla 175 gmin, 28 powiatów i pięciu województw o łącznej wartości ponad 4 mld zł. Mając tak bogate doświadczenie mógł przygotować i zrealizować ofertę zarówno dla dużych polskich miast, m.in. dla Bydgoszczy, Krakowa czy Warszawy, jak i małych gmin. W swoim portfelu Bank ma m.in. pierwszą w kraju emisję obligacji komunalnych dla województwa (wielkopolskiego) i pierwszą po wojnie dla Warszawy (gmina Białołęka). We wrześniu 2009 r. PKO Bank Polski zorganizował pierwszą emisję obligacji komunalnych notowaną na rynku Catalyst (dla miejscowości Radlin w woj. śląskim). Emisja dla Warszawy w lutym 2011 r. była pięćsetną organizowaną przez Bank. Społeczne zaangażowaniePKO Bank Polski jest instytucją finansową działającą zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej (z ang. Corporate Social Responsibility, CSR). Angażuje się w działania służące otoczeniu, w którym funkcjonuje. Każdego roku wspiera projekty o znaczeniu zarówno krajowym, jak i lokalnym, z wielu obszarów życia społecznego, takich jak edukacja, sport, kultura i sztuka oraz ochrona dziedzictwa narodowego. Bank angażuje się również finansowo w akcje społeczne. Nowe możliwości w tym zakresie stworzyła powołana w 2010 r. Fundacja PKO Banku Polskiego. Jej celem statutowym jest wspieranie osób i organizacji zajmujących się dobroczynnością. Od ponad 75 lat PKO Bank Polski przyczynia się do edukacji finansowej młodych Polaków poprzez program Szkolnych Kas Oszczędności. Obecnie uczestniczy w nich ponad 140 tys. uczniów z blisko dwóch tysięcy szkół. W roku szkolnym 2009/2010 całkowita suma zgromadzonych na książeczkach oszczędności wyniosła blisko 13 mln zł. Szkolne Kasy Oszczędności są kompleksowym programem odpowiadającym na zapotrzebowanie społeczne na edukację finansową i dającym szansę na bardziej wyedukowane społeczeństwo, które w sposób przemyślany oszczędza, pożycza i inwestuje. Umacnianie pozycji lideraPKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego pod względem wyników finansowych. O pozycji na rynku świadczą także liczne nagrody zdobyte w wielu prestiżowych rankingach i konkursach. PKO Bank Polski jest zwycięzcą przygotowywanego przez wydawcę magazynu Warsaw Business Journal rankingu Book of Lists 2011. w kategorii "Commercial Banks". Jest też laureatem konkursu Złoty Bankier 2010, w którym Max Pożyczka Mini Rata została uznana za "Najlepszy kredyt gotówkowy", Kredyt Obrotowy MSP zyskał miano "Najlepszego kredytu dla firm", natomiast karta debetowa PKO Ekspres w standardzie EMV uznana została przez ekspertów za "Najbardziej innowacyjny produktu 2010 roku". PKO BP jest także zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców" oraz posiadaczem certyfikatu "Firma Przyjazna Klientowi". Według analiz firmy MillwardBrown SMG/KRC cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych - 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski to również najsilniejszy wizerunkowo bank w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu Top Marka według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na miliard dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej Polskie Marki 2010 - została określona na 3,6 mld zł.
Pozostałe banki, sprawdź dane i oferty: |