Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

Polskie Banki
BANKI INFORMACJE - AKTUALNOŚCI - OFERTY
PolskieBanki.com.pl - publikujemy najnowsze wiadomości z dziedziny bankowości w Polsce. Aktualności, informacje prasowe, oferty banków, najświeższe dane biznesowo - finansowe. Czytaj..


Nowa karta kredytowa w Alior Banku - Mastercard TU i TAM
czwartek, 28 grudnia 2017 05:47

Alior Bank wprowadził do oferty nową kartę kredytową Mastercard TU i TAM z moneybackiem do 300 zł rocznie. Karta skierowana jest do klientów, którzy często podróżują i robią zakupy w zagranicznych sklepach. Jej posiadacze mogą również uczestniczyć w programie lojalnościowym Mastercard priceless specials.

Zwrot środków do 300 zł rocznie (1 proc. wartości transakcji – do 75 zł kwartalnie) przysługuje wszystkim klientom, którzy za zakupy zapłacą kartą w obcej walucie, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Wydanie karty jest całkowicie bezpłatne, a klienci, którzy w danym cyklu rozliczeniowym zapłacą kartą na łączną kwotę min. 1500 zł, nie poniosą dodatkowo opłaty miesięcznej za kartę (RRSO: 16,6%). Wydatki z rachunku można również rozłożyć na raty.

Płacąc kartą, klienci zbierają punkty w programie lojalnościowym Mastercard priceless specials. Mogą je wymieniać na nagrody, m.in. bilety lotnicze, wynajem pokoi hotelowych i samochodów, bilety do kina czy vouchery do sklepów.

Przedsiębiorcy również znajdą dla siebie w Alior Banku wiele ciekawych rozwiązań, przykładem może być tani rachunek firmowy.

Źródło: Alior Bank

 
BGŻOptima rusza z nową stroną internetową
poniedziałek, 25 grudnia 2017 09:48

Bank BGŻOptima uruchomił nową stronę internetową. Na nowej stronie klienci znajdą rozbudowaną sekcję treści edukacyjnych oraz komentarzy ekspertów.

Uruchomienie nowej witryny jest elementem odświeżenia wizerunkowego marki. – Od początku działamy w Internecie, w modelu direct. Strona internetowa jest więc dla nas niejako odpowiednikiem oddziału, głównym miejscem interakcji z klientem. Dlatego postanowiliśmy stworzyć zupełnie nową witrynę, która pozwoli wygodnie zapoznać się z naszą ofertą. Co więcej, będzie bazą wiedzy dla poszukujących najlepszego rozwiązania, służącego pomnażaniu oszczędności i wypracowywaniu zysków – mówi Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online.

Design strony utrzymano w ciemnej tonacji. Przy jej tworzeniu brano pod uwagę potrzeby zamożnych klientów. Zamiast klasycznego przedstawienia oferty produktowej, klient zostaje zaproszony do samodzielnego dopasowania oferty do swoich potrzeb. Wystarczy, że po wejściu na stronę wskaże kwotę i termin na jaki chce ulokować pieniądze aby system podpowiedział mu zestaw narzędzi, które najskuteczniej pomnożą oszczędności. To sposób znacznie bardziej naturalny i intuicyjny, niż klasyczne formularze. Nowa strona odpowiada także na potrzeby bardziej zaawansowanych klientów, którzy wolą samodzielnie wyszukać i porównać rozwiązania odpowiednie dla ich aktualnych potrzeb, zasobów i akceptowalnego poziomu ryzyka.

Istotnym elementem nowej strategii komunikacji marki są obecnie działania content marketingowe. – Dlatego na nowej stronie klienci znajdą rozbudowaną sekcję treści edukacyjnych oraz komentarzy ekspertów. Stawiamy również na prosty i transparentny opis produktów. Mamy nadzieję, że takie merytoryczne wsparcie będzie pomocne przy podejmowaniu decyzji finansowych – mówi Radosław Kozłowski. – Z badań jakie przeprowadziliśmy niedawno wśród klientów zainteresowanych tematyką oszczędzania wynika, że aż 83 proc. z nich zgadza się ze stwierdzeniem, że aby inwestować trzeba się na tym znać. W konsekwencji główną barierą wskazywaną przez osoby, które nie inwestują, jest właśnie niewystarczająca wiedza i umiejętności (52 proc.). Dlatego też chcemy mocno wspierać edukację finansową Polaków w obszarze oszczędności i inwestycji – dodaje.

PS. jeżeli prowadzisz firmę oprócz oszczędnosci. Dobrze jest sprawdzić atrakcyjny rachunekfirmowy24.pl czyli dobre konto dla Twojej firmy.

Za koncepcję i design serwisu odpowiadała firma Efigence. Partnerem technologicznym wdrożenia nowego serwisu była firma Squiz Poland, która zaproponowała innowacyjną technologię pozwalającą na realizację niestandardowego projektu oraz na integrację serwisu z rozwiązaniami takimi jak CRM, eCommerce, wyszukiwarka czy marketing automation, co było jednym z wymogów stawianych partnerom uczestniczącym w projekcie. Strona jest zaprojektowana w technologii RWD.

Źródło: BGŻOptima

 
Bank Zachodni WBK kupuje Deutsche Bank
piątek, 15 grudnia 2017 05:27

Bank Zachodni WBK wraz ze swoim większościowym akcjonariuszem Banco Santander podpisali z Deutsche Bank AG, właścicielem Deutsche Bank Polska, umowę dotyczącą przeniesienia na Bank Zachodni WBK wydzielonej części Deutsche Bank Polska. Wydzielona część Deutsche Bank Polska obejmie: bankowość detaliczną, w tym private banking, business banking obejmujący Małe i Średnie Przedsiębiorstwa, a także sieć placówek, agentów, pośredników i partnerów oraz dom maklerski DB Securities.

Przedmiotem transakcji nie jest portfel walutowych produktów kredytowych, zabezpieczonych hipoteką. Intencją Banku Zachodniego WBK jest kontynuacja umów z firmami partnerskimi, aby zachować otwartą architekturę produktów inwestycyjnych. Zrealizowanie transakcji planowane jest na IV kwartał 2018 r., pod warunkiem wcześniejszego uzyskania wszystkich zgód regulacyjnych i korporacyjnych.

Sprawdź aktualną ofertę kredytów bankowych na portalu polecane-kredyty.pl. Możesz pożyczyć pieniądze korzystając z wielu promocji bankowych!

Przeniesienie składników tworzących wydzieloną część Deutsche Banku Polska do Banku Zachodniego WBK nastąpi z mocy prawa, po zarejestrowaniu przeprowadzonego w Deutsche Bank Polska podziału przez wydzielenie. Przeprowadzenie i zakończenie transakcji nie wiąże się z dodatkowymi aktywnościami ze strony klientów w tym zakresie, a numery przenoszonych rachunków klientów zostaną zachowane.

Do Banku Zachodniego WBK włączona zostanie sieć placówek wraz z kanałami dystrybucji pośredniej. Jak podano w komunikacie, Bank Zachodni WBK jest zainteresowany kontynuacją i rozwojem tej formy współpracy, co pozwoli zwiększyć dostępność produktów i usług. Intencją BZ WBK jest kontynuacja umów z firmami partnerskimi, aby zachować otwartą architekturę produktów inwestycyjnych.

Przedmiotem transakcji nie będzie portfel walutowych produktów kredytowych, zabezpieczonych hipoteką, który pozostanie w Deutsche Bank Polska.

Źródło: PRNews.pl/BZ WBK

 
Pożyczka online - jak dobrze wybierać atrakcyjne (darmowe) oferty, na co zwracać uwagę?
piątek, 01 grudnia 2017 09:14

Wiele firm oferuje pożyczki online. To najprostszy i najszybszy sposób na pożyczenie pieniędzy. Wystarczy wypełnić formularz zawierający podstawowe dane. Niekiedy, należy załączyć dodatkowe dokumenty (skan dowodu osobistego, skan zaświadczenia o dochodach). Nie ma konieczności stania w kolejkach czy podpisywania tradycyjnych wniosków. Pożyczka online gwarantuje szybki transfer środków na konto. Jest idealną alternatywą dla kredytu gotówkowego, a dla niektórych jedynym, możliwym, rozwiązaniem.

Dla nowych klientów często pierwsza pozyczka jest za darmo. Oznacza to, iż oddajemy tą samą kwotę, którą pożyczyliśmy. Tego typu promocje obowiązują tylko w momencie terminowej spłaty chwilówki. Takie oferty są coraz częstszym zjawiskiem, by przyciągnąć klientów.

Na co zwracać uwagę korzystając z pożyczek onilne?

Pożyczki chwilówki jak wybrać?Szczególną uwagę należy zwrócić na całkowity koszt pożyczki. Poza oprocentowaniem, należy uwzględnić ewentualne opłaty wstępne, ubezpieczenie chwilówki czy prowizje. Warto pamiętać, by zaciągać pożyczkę na kwotę, która w danej chwili jest nam potrzebna. Większość problemów finansowych wynika z faktu, iż pożycza się więcej, niż jest się w stanie oddać.

Termin pożyczki

Istotnym elementem jest termin, na jaki otrzymujemy pieniądze. Powinien on być maksymalnie krótki. Chwilówki krótkoterminowe udzielane są zazwyczaj na okres od 30 do 60 dni. W przypadku pożyczek ratalnych (takie oferty można sprawdzić na portalu chwilowkanaraty24.pl), maksymalny okres spłaty wynosi zwykle 24 miesięce. Ważnym czynnikiem jest także możliwość przedłużenia terminu spłaty (lub jego skrócenia) i związane z tym koszty. Nieopłacenie chwilówki w terminie powoduje duże zadłużenie i wynikające z tego opłaty windykacyjne. Podpisując umowę należy sprawdzić, czy mamy prawo do odstąpienia od pożyczki bez ponoszenia konsekwencji finansowych.

Rankingi pożyczek

Ostrożność i porównywanie są ważnymi elementami w wyborze chwilówki. Warto zwrócić uwagę na opinie o firmie i prześledzić jej historię. Specjalistyczne strony internetowe, porównujące pożyczki online, zawierają zestawienia z najistotniejszymi parametrami ofert, szczegółowo je opisując. Korzystając z rankingów można, w prosty sposób, wybrać najlepszą dla siebie ofertę i ustrzec się przed nieuczciwymi pożyczkodawcami. Porównywarki pożyczek, w jasny sposób przedstawiają kilkanaście, kilkadziesiąt ofert, szeregując je w ranking uwzględniający wysokość pożyczki. Najczęściej prezentowane parametry to czas realizacji, termin spłaty i inne kryteria. Wiele porównywarek internetowych pożyczek zawiera również porady ekspertów, czy opinie dotychczasowych pożyczkobiorców. Pomagają one, w jak najlepszy sposób, ocenić oferty poszczególnych pożyczkodawców internetowych.

Należy dokładnie przeczytać umowę wraz z tabelą prowizji i opłat.

Opracowanie:
zadluzeni.com.pl – portal dla osób szukających dobrej i szybkiej pożyczki, nawet ze złą historią kredytową

 
Coraz droższe bankomaty i operacje w placówkach. Raport NBP pokazuje trendy cenowe w bankach
wtorek, 21 listopada 2017 05:48

W pierwszym półroczu 2017 roku nie zmieniła się średnia opłata za prowadzenie konta bankowego. Wzrosły natomiast opłaty za wypłaty z bankomatów i przelewy realizowane w placówkach – wynika z raportu Narodowego Banku Polskiego.

W przeprowadzonej analizie cen sprawdzono 17 subiektywnie wybranych rachunków bankowych. Ceny zostały uśrednione, więc na pierwszy rzut oka mogą odbiegać nieco od ogólnie przyjętego postrzegania opłat w bankach. Pokazują jednak wyraźnie, jakie trendy zachodzą na rynku bankowym – banki spychają klientów do kanałów samoobsługowych i próbują ograniczyć liczbę wypłat z obcych bankomatów.

Średnia miesięczna opłata za prowadzenie standardowego rachunku bankowego w I półroczu 2017 r. wyniosła 4,74 zł i utrzymała się na poziomie z grudnia 2016 r. Z uwagi na to, że z opłaty za kartę zrezygnowały dwa banki detaliczne, średnia miesięczna opłata za plastik spadła w porównaniu do poprzedniego okresu. W pierwszym półroczu wyniosła ona 5,07 zł i była niższa o 0,41 zł.

Załóż dobre konto bankowe online przez internet

Analitycy NBP zwracają uwagę, że wzrosły opłaty za polecenia przelewu do innych banków krajowych realizowane w placówce banku z 6,98 zł do 7,57 zł (o 8,46%) i realizowane w systemie bankowości telefonicznej z 3,31 zł do 4,29 zł (o 29,6%).

Wyniki badania nie powinny być dla was zaskoczeniem. Trend zachęcania klientów do korzystania z kanałów obsługowych obserwujemy już od dłuższego czasu. Stosunkowo nowym zjawiskiem są natomiast niekorzystne zmiany w opłatach za bankomaty. Jest to m.in. pokłosie obniżki opłaty interchange, czyli prowizji pobieranej od sprzedawców. Kiedy stawki interchange spadły, banki stały się bardziej wrażliwe na ceny pozostałych opłat związanych z kartami płatniczymi.

Dla instytucji, które nie posiadają własnej sieci bankomatów – np. mBank czy Alior Bank – palącym problemem stały się wypłaty z obcych bankomatów. Od każdej takiej transakcji banki muszą bowiem odprowadzić do właściciela bankomatu opłatę w wysokości 1,2 – 1,3 zł (w zależności czy jest to karta Visa czy Mastercard). Z tego względu próbują zniechęcić klientów do wypłacania małych kwot.

W tym kontekście warto wspomnieć o pilotażu prowadzonym przez firmę Euronet. Spółka chce wprowadzić maksymalny limit wypłat z bankomatu na kwotę 1000 zł. Oznacza to, że klient, który chciałby pobrać na przykład 8 tys. zł musiałby dokonać ośmiu wypłat. Wówczas byłby to dla banku koszt nie na poziomie 1,2 zł jak obecnie, a 9,6 zł. Oczywiście taka opłata zostanie później przerzucona na klienta, który zapłaci więcej za prowadzenie konta lub wypłatę z bankomatu.

Opracowano na podstawie raportu „Ocena funkcjonowania polskiego systemu płatniczego w I półroczu 2017 roku”.

źrodło: prnews.pl

 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 6 z 51